!♥shantia...♥!

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


alma2sib

alma

alma2sib

http://alma2sib.loxblog.com

!♥shantia...♥!

چارشنبه سوری

!♥shantia...♥!

شنتیا لقب حضرت علی (ع) در زبان فارسی، به معنی پیروز و قالب است؛ و از شمشیر حضرت علی گرفته شده است اسم پسر منم هست ...

!♥shantia...♥!

چارشنبه سوری

ســُــرخ مي شوي ، وقتي مي شنوي دوستت دارم !

زرد مي شوم ، وقتي مي شنوم " دوســــتش ...داري " !!

چهار شنبه سوري راه انداخته ايم... ...
......
ســـرخي ِ تو از من ، زرديِ من از تــــو !

هميشه من مي سوزم .....

و هميشه تو مي پـري!!!



نظرات شما عزیزان:

بهار مامانه برسام
ساعت1:49---13 مرداد 1392
دوست گلم سلام

خسته نباشی

اول اینکه وب خوب و سرگرم کننده ای داری خیلی خوبه

دوم اینکه پسر کوچولوی من برسام تویه جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده

واسه برنده شدنش نیاز به لطف و زحمت شما داره-

اگه لطف کنین کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنین لطف بزرگی در حق ما میکنید

با ارسال رای، شما هم در قرعه کشی کارت هدیه یک میلیون ریالی شرکت داده می شوید

اگر لطف کردید و رای دادید ممنون میشم بزرگواری کنید و بهم اطلاع بدید تا هم بتونم از لطف و محبتتون تشکر کنم هم تعداد آرا رو داشته باشم

با تشکر از لطف و مهربونی شما دوست خوب
پاسخ:سلام عزیزم مرسی اوکی ایشالا اول میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,;ساعت2:23;توسط alma; | |

log